Η On τολμά να αμφισβητήσει την κυρίαρχη τάση με «όπλο» το Cloudsurfer 2
Runbeat Team 15:12 02-04-2025

Στον κόσμο του τρεξίματος, η ιδέα ότι η επιτυχία έρχεται μόνο μέσα από την ένταση και την υπέρβαση των ορίων έχει κυριαρχήσει για πολλά χρόνια. Ωστόσο, αυτή η προσέγγιση συχνά επισκιάζει την απόλαυση της διαδρομής και την προσωπική εξέλιξη που μπορεί να προσφέρει το τρέξιμο.
Αναγνωρίζοντας αυτή την πραγματικότητα, η ελβετική αθλητική εταιρία On παρουσιάζει μια διαφορετική προοπτική μέσα από την καμπάνια "SOFT WINS". Με στόχο να εμπνεύσει τους δρομείς, η καμπάνια προτείνει μια πιο ήπια και ισορροπημένη σχέση με το τρέξιμο, αναδεικνύοντας τη σημασία των προσωπικών ορόσημων, της σύνδεσης με άλλους δρομείς και της διαδρομής ως εμπειρία.
Στο επίκεντρο αυτής της φιλοσοφίας βρίσκεται το νέο Cloudsurfer 2, ένα παπούτσι σχεδιασμένο για άνεση και ομαλή κίνηση. Με την τεχνολογία CloudTec Phase®, η βελτιστοποιημένη ενδιάμεση σόλα προσφέρει σταδιακή απορρόφηση των κραδασμών, δημιουργώντας μια αίσθηση φυσικής ροής σε κάθε βήμα. Το ελαφρύ και αναπνεύσιμο επάνω μέρος εξασφαλίζει δροσερή αίσθηση, ενώ η ανθεκτική εξωτερική σόλα ενισχύει τη σταθερότητα και την άνεση.
Η On, μέσα από αυτή την καμπάνια, υπενθυμίζει ότι η νίκη στο τρέξιμο δεν ορίζεται μόνο από την ένταση και το στρες, αλλά και από την προσωπική εξέλιξη, τη σταθερή πρόοδο και, πάνω απ’ όλα, την απόλαυση της εμπειρίας.
Η καμπάνια "SOFT WINS" ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2025, με το Cloudsurfer 2 και τη συλλογή Spring/Summer 2025 να είναι διαθέσιμα στο on.com και σε συνεργαζόμενά καταστήματα λιανικής παγκοσμίως.